luni, 31 octombrie 2011

ATITUDINE la ALTITUDINE sau ALTITUDINEA ATITUDINII!

Trebuie să recunosc că, atunci când unul dintre colegii mei din conducerea SLI Vrancea m-a sunat să mă roage să scriu un articol pentru numărul inaugural al acestei reviste, am avut puţine emoţii. Emoţii şi amintiri în acelaşi timp. Mă gândeam cu plăcere la perioada de început a activităţii mele sindicale. În 2004 am fost ales lider de sindicat în judeţul Maramureş. În toamna acelui an am considerat împreună cu colegii mei că e nevoie de o publicaţie a acestui sindicat. Astfel s-a născut atunci JURNALUL SINDICAL, publicaţie a SLI Maramureş care apare lunar şi în prezent. Şi acum, ca şi atunci, consider că e nevoie de o publicaţie a organizaţiei sindicale. De aceea am susţinut în 2007, când am fost ales secretar general al FSLI, reeditarea revistei federaţiei, CATEDRA. Deocamdată aceasta apare doar electronic însă speram ca în curând ea va ajunge şi tipărită. E nevoie de informare permanentă şi comunicare eficientă cu membrii de sindicat. Va trebui ca pe lângă formatul pe hârtie orice publicaţie să fie şi în format electronic. Internetul este viitorul, oricât de conservatori ar fi unii dintre noi. Acest lucru este foarte important în această perioadă când mişcarea sindicală trece prin reforma maximă. Acum, când legislaţia din învăţământ şi din sindicat este în continuă modificare, este nevoie de informare şi comunicare. Din experientă pot spune că, pentru ca această revistă să poată rezista în timp, e nevoie de două elemente esenţiale: cei care scriu şi cei care citesc. Cu cât vor fi mai pregnante aceste elemente, cu atât va fi mai consistentă şi durabilă această revistă. Felicit pe cei care au avut curajul să pună pe picioare această revistă şi sper să fie mereu la ALTITUDINE prin ATITUDINEA organizaţiei SLI Vrancea.
La cât mai multe şi consistente apariţii vă doresc dumneavoastră şi celor care editează revista A(L)TITUDINE. Mult succes în noul an şcolar şi să auzim numai de bine.
Mereu al dumneavoastră, Liviu Marian Pop, Secretar General FSLI , liviumarianpop@fsli.ro

Un comentariu: